mandag den 13. oktober 2014

Moldova - Mamaliga

Det er jo ikke den store videnskab
at lave dette
Det bruges som tilbehør til mange retter,
kan spises md sovs,
skæres i skiver og spises med smør,
eller steges i smør på panden
Det er bare ikke specielt interessant
Selvom Karl synes det er herligt
hvis man smører peanutbutter på
Karakter: 2.5

Mamaliga

Ingredienser:
3½ dl vand
120 ml medium gul majsmel
Salt
Smør

Bring vand i kog.
Drys majsmel i under omrøring.
Smag til med lidt salt.
Lad simre.
Rør ofte, til mamaligaen slipper siderne af gryden.
Smør en skål med smør.
Fyld skålen med mamaligaen.
Pres den godt sammen, så alle luftlommer forsvinder.
Lad køle helt.
Skær i skiver med fiskesnøre.
Tandtråd kan sikkert også bruges, men husk den ikke skal have smag så.




10 kommentarer:

  1. jeg er fucking ligeglad

    SvarSlet
  2. sut min dejligfede pikehrgwyf

    SvarSlet
  3. det eneste der er mærkeligt ved mig er at jeg sutter din fars pik

    SvarSlet
  4. og at jeg putter min finger igennem dine krøller

    SvarSlet
  5. det er ok at du er gay men jeg ville ikke fortælle mine dybeste føleser online

    SvarSlet
  6. det er fint nok at du har føleser for mig gay

    SvarSlet
  7. det er dig der har sutte min fars pik så det er ikke mig der er gay, og desuden er du elendig til at diskuterer

    SvarSlet